Idag kommer vi hem!

publicerat i Graviditeten
efter lunch hade vi tänkt bege oss hemåt! man har ju börjat känna sig hemmastadd här. Alla är så himla trevliga och hjälpsamma! Jag vill börja skriva på min förlossningsberättelse också. Känns som att ju längre det går, desto mindre kommer jag ihåg i detalj. Känslor och allt sånt. "påminn mig om att jag aldrig mer vill föda ett barn vaginalt" var nåt jag sa till oskar. FYFAN för värkarna jag hade hemma och innan jag fick lustgasen. Kunde inte stå, inte sitta, inte ligga. Det var en känsla jag aldrig mer vill vara med om! fattar inte ens att jag nästan gjorde allt arbete hemma. 8 cm var jag ju öppen när jag kom in kl 21. En halvtimme senare fick jag ju lustgasen och sen hamnade jag i himmelriket ett tag. Inte alls samma onda känsla. Men en sak är säker och det är att jag måste komma in mycket tidigare så jag hinner få ryggbedövning..

Kommentarer
Postat av: Martina

först ett jättegrattis till er lilla nykomling, vilket underverk!! Sen måste ja verkligen berömma dig för hur duktig du va... Hela 8 cm öppen, helt sjukt skulle aldrig någonsin stått ut så länge hemma utan hjälp. Riktigt imponerad... Bra kämpat! Lycka till me allt.

2011-08-29 @ 07:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen