gårdagen

publicerat i Vardagsliv
Har precis kommit hem från stan. Satte på mig en skinnjacka och scarf, men det blev visst för varmt. Jag tyckte det var kyligt tidigare när jag var ute med hundarna. Men tack för det, ännu är inte sommaren över! :)

Igår var jag och mor min hemma hos Johanna och Matte. Mamma fick sig en klippning av Johanna. En del hår åkte av, om man säger så. Det blev jättefint! Passar din årgång, mamma.

Efter klippningen följde jag med till Herstaberg. Mamma startade bullbak, så jag var ju tvungen att vara kvar där tills bullarna blev klara. SÅÅ GODA! Åt fyra stycken. Som mamma sa, 2 till dig och 2 till bebisen i magen. Det måste ju vara rättvist, eller hur?



Mamma frågade faktiskt om jag ville ha med en påse hem, men där kunde jag faktiskt hejda mig. Om jag tog med en påse skulle den vara slut idag...

Kommentarer
Postat av: sara

åh, bullar!!

2011-08-12 @ 14:03:55
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen