familjeumgänge

publicerat i Vardagsliv
Hemma från Rix FM festival nu då. Det var väl ingen höjdare så, ingen speciell artist som man bara var tvungen att gå och se. Men det var trevligt! Umgås lite med familjen. Efter 2 timmar gick vi vidare till tivolit och tog lite vinst varje gång-lotter. Fick med mig 2 nallar som Stella kan busa med :)



Vi hade med 2 solstolar som jag och pappa satt i mot slutet. Blir ju jobbigt att bara stå och glo liksom.

På måndag är mitt sista BM-besök. Kan ju hoppas att bebisen kommer innan det så jag slipper träffa min elaka bm igen, men det tvivlar jag på.

Imorgon passar det inte så bra att den kommer, för då ska jag först träffa Ella, och sen Nea. Och på lördag är det kalas i Katrineholm för Paulina och farmor så då blir det inte så bra heller.

Den får mer än gärna komma lördag kväll, eller på söndag. Ska vi bestämma det?

Kommentarer
Postat av: Linda G

Gu va underbart det vore om man kunde bestämma :D I så fall kommer våran också senast helgen :P hehe. de styr ju över sig själva de där små liven :D Men du känner inte av nåt? Kram

2011-08-19 @ 08:28:52
Postat av: nea

Det skulle ju vara typiskt om den ville kika ut just idag av alla dagar, den lille har ju bott där så länge nu att vad gör en dag till eller två?

2011-08-19 @ 08:37:42
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen