årets första dopp

publicerat i Vardagsliv
Idag åkte jag, pappa, oskar, alex och dennis iväg och badade i simonstorp. det var ju såklart kallt i början (badkruka), men sen blev det behagligt skönt, och jag kan tänka mig att åka dit varje dag det är sånt här väder. behöver ju svalka min sjöko till kropp.

det var skönt att komma iväg från lägenheten och göra någonting utöver det vanliga. inte ofta det händer, och mer sällan nu under tiden jag varit gravid. om jag inte skulle ha varit gravid idag så skulle jag säkert ha blivit iknuffad i vattnet. "neeej, ni får inte putta i mig, jag är gravid" var väldigt skönt att säga :)



Ni vet skorna som kom med HM-beställningen jag visade lite av förra veckan? Då var jag så glad för att jag kunde ha skorna, och nu får jag inte ens i foten. Det blir till att använda dem till sensommarn eller hösten ändå då... är lite besviken faktiskt.

Kommentarer
Postat av: beundrare

vem är dendär snygga gråhåriga killen där.urläcker

2011-08-02 @ 08:56:28
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Daniella

Haha, tänder du på dig själv, pappa?

2011-08-02 @ 09:36:01
Postat av: jane

Dom är lika fina i höst......

2011-08-02 @ 22:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen