21 augusti, 2011

publicerat i Vardagsliv
Vi har varit på stan en sväng. Pappa fyller år 5 september, så kände att jag vill vara ute i tid och köpa något. Gillar inte att köpa i sista minuten. Då känns det inte som det man köper är genomtänkt. Att man liksom bara köpt i all hast bara för att.

Vi åt uppe på kupolen efter. Jag tog en tacotallrik, och som vanligt när man beställer och säger utan lök så ligger det banne mig lök där ändå. Tänk om jag vore jätteallergisk och inte ser löken där under allting. Vad händer då? Inte första gången jag säger utan lök och får med lök heller, för den delen. Jobbigt!

Jag har 5 dagar kvar till bf. Borde man då inte känna sig störst i världen, och typ otymplig då? Jag gör inte det! Jag tycker inte att jag ser ut att kunna föda vilken dag som helst. Eller är det bara jag som tycker det? Kanske har vant mig vid min flodhäst-kropp, så jag inte ser hur jävla fet jag egentligen är :P

Hur som helst, det känns iallafall som att andra som varit gravida har varit mycket större i slutet än vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen