tjockis

publicerat i Vardagsliv


Var och tränade för en stund sedan. Catarina O´s medelpass. Skitjobbigt!! Funderar på hur fasen det kommer gå för mig och mitt pass imorgon, och de kommande passen jag ska ha. Kommer ju inte orka ett skit. Och det är inte rättvist mot motionärerna. Kanske ska lägga ner snart ändå, och bara gympa för min egen skull på andras pass. Inget kul för motionärerna att ha en halvdan och lat ledare. Inget bra pepp va?

Kan ju glädja mig med att Paulina ska komma ända från Katrineholm på mitt pass imorgon. Blir väldigt kul! Otur då att hon inte får se mitt riktiga ledarjag. Men, men.. ska försöka köra på så hårt jag kan. Om jag kan. Lill*n i magen kommer ju slå volter. Haha.

p.s. mormor, jag är ju inte seriös med att sälja mina använda trosor, haha. garvar ihjäl mig åt din kommentar. men du kanske är seriös förresten? vi kanske skulle starta eget? d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill sälja mina. Det är ju världens affär. Man köper bara nya. Slipper tvätta dom.....

2011-04-13 @ 23:04:28
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Grattis till graviditeten :)!

2011-04-27 @ 10:50:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen