solen skiner, himlen är blå.

publicerat i Vardagsliv
Hade egentligen tandläkartid idag klockan 10, men jag avbokade den. Nu har jag inte ont i halsen längre, men jag har fått slemhosta under natten. Är fortfarande förkyld, men använder nässpray så det blir bättre. Tur att jag hade en flaska theracough hemma. Slemupplösande. Nackdelen med den är att den smakar som jäger. Fyhelvete så äckligt. Tur är väl att jag inte känner någon smak, haha. Men minns smaken sedan sist jag använde den.

Ska till Herstaberg idag. Ska sitta ute i solen hela dagen hade jag tänkt. Väderprognosen visar en stor sol. Underbart!


stella & hugo myser i solen.

Kommentarer
Postat av: jane

Så söta dom är. Hur går det med försäljningen?????

2011-04-18 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen