ren.

publicerat i Vardagsliv
Jaha, då var man ren och fin nudå. Har precis sminkat mig litegranna... ska väl snart gå ut med mina små hundar, sen ska jag fara till jobbet.

Ikväll blir det en sån där stress-kväll på jobbet, då jag måste skynda hem till Greys Anatomy. Som vanligt. Ända sedan det programmet började så har jag bara jobbat kväll på onsdagar. Lite synd, med tanke på mitt favvoprogram. Vore skönt att slippa stressa någon gång och sitta i lugn och ro i väntan på att det ska börja.

Men, men... det får bli i ett annat liv.



Ha en bra dag! Imorgon är jag ledig. Vet inte vad jag ska hitta på? :)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

joo, träna med mig :)

2011-04-06 @ 20:19:29
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: madde

du ska köra gympapass??? :D

2011-04-06 @ 20:56:45
Postat av: jennike

hej (: vad står det på din tatuering eller vad man säger :P vad har du skrivit! sjukt snygg och funderar också på att gör som ett armband av något bra visdoms ord.. ha de bra !

2011-04-07 @ 18:31:25
URL: http://jennikemikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen