pojke eller flicka?

publicerat i Graviditeten
Jag har nu länge försökt övertala Oskar till att vilja kolla vilket kön våran bebis har. Det skulle underlätta så mycket, tycker jag. Speciellt med alla inköp. Färger och allting... Men han är så bestämt när det gäller det här. Han säger att jag kan kolla själv, och hålla det hemligt tills den ploppar ut. Men det kommer ju inte funka.

Ska jag gömma alla bebiskläder och rosa/blå lakan fram tills dess? Näää... jag tycker vi ska kunna njuta ihop av killen/tjejen.

Visst, det vore väl jätteroligt med att få sig en överraskning. Men även om vi nu skulle veta vilken kön "den" har, så blir det ju en jättestor överraskning. Jag tänker på utseende, hårfärg, vems näsa den har och allt sånt!

Har tjatat och försökt muta honom, men han ger sig inte... :(. Jag har ju ett val.. att kolla ensam. Men vill som sagt att vi ska vara två om det här...

Men jag ger inte upp! Så det så!

Har faktiskt kört det där testet när man knyter ett hårstrå/snöre i en ring och håller ovanför magen eller handleden. Om den circulerar är det en tjej och om den pendlar blir det en kille.

Gissa vad det blev?

Kommentarer
Postat av: kicka

Tjej eller kille. Jag tror att det är rätt dyrt att kolla vilket kön det är. Kram Kicka

2011-04-06 @ 20:13:06
Postat av: daniella

600 kr finns det en klinik i linköping som gör... :)

2011-04-07 @ 18:59:15
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Martin

Det var väldigt roligt att ha den överraskningen när Vincent kom tycker jag. Någon minut efter att han kom ut frågade någon om vi inte skulle kolla vad det var för kön och då tjöt jag fram: Det spelar ingen roll.

Det är så mycket som handlar om mamman under graviditeten så du borde lyssna på Oskar tycker jag. Det praktiska fixar sig alltid :)

2011-04-08 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen