när ska jag bli frisk? nääääär?

publicerat i Vardagsliv
När ska jag bli frisk egentligen undrar jag? Blir så trött. Jag är fortfarande sådär hostig som jag har tjatat om att jag är i över en vecka nu. Förkyld också, men det var väl ingen nyhet.

Pga detta kan jag ju inte leda pass imorgon. Så ni jympisar vet :(
Nån ledare som läser min blogg som kan hoppa in istället för mig? Alltså torsdag klockan 18.00.

Nu ska jag iallafall borsta mitt flottiga hår och fixa mig lite, och cykla ner på stan o se ifall jag hittar några fina vårskor.

Någon bloggar som vet förresten, om man ska ha kategorier, måste man börja om från början och sortera alla inlägg till den kategori man vill? det lär ju ta 100 år isåfall...

Kommentarer
Postat av: sara

krya på!

2011-04-27 @ 10:26:46
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen