mina fynd idag

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag hemma efter en liten runda på stan... har spenderat lite pengar på kraffs som jag kanske egentligen inte behöver. Men jag känner att jag behöver de här shopping-kickarna nån gång ibland, för att känna mig nöjd och glad.

Först ut har vi skor från Skopunkten. Lite träsko-liknande med högre klack. Fulsnygga på nåt sätt. 349:-


Haha kolla i spegeln.



Sedan har vi ballerinaskor. 199:- också från skopunkten. Men fick dem för halva priset eftersom jag köpte 2 par.



Nagellack i vårens heta färger. 55 kr st från Åhlens.


lacken är lite mer neoniga i verkligheten

En rosa pussmuntelefon från Lagerhaus, 299:-, som jag har tittat på länge men aldrig köpt. Kanske aldrig skulle ha köpt den heller, för jag får den inte att fungera. Rejält, skapligt oteknisk Daniella eller skittelefon?


Och sist men inte minst - kanske det mest behövliga egentligen. Ett brandlarm. 249:- clarre ohlson



Nu ska jag se klart på New Moon som jag somnade till igår... sen blir det nog Eclipse. Jag längtar tills 4an kommer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen