klump i magen

publicerat i Graviditeten
Då var gympan avklarad för denna torsdag! Skitroligt att leda och skutta omkring där som en jävla val. Nästa gång jag leder kommer jag nog inte kunna ligga på magen. För två veckor sedan kände jag ingenting i magen när jag låg, men nu, två veckor senare känner jag en liten klump som tar emot. Om två veckor lär klumpen vara ännu större. Lite kul och lite synd på samma gång. Får ju då inte den ryggträning jag behöver... men, men.. kan ju iallafall fortfarande skutta runt. Ska nog vara glad för det. Att min graviditet har varit så himla lätt hittills.

Säger jag nu förresten... man vet aldrig vad som komma skall.
Hoppas innerligt att den fortsätter så här, för då är jag lyckligt skattad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen