babyshower-arrangör sökes!

publicerat i Graviditeten
Häromdagen hade jag ca 30 besökare. Måste vara rekord för mig va? Eller nej, en gång när jag hade gjort ny design fick jag 50. HEHE. Det går framåt!

Idag börjar jag jobbet klockan 14. Stänger klockan 21 och sen ska jag nog hem och äta något gott. Eller så ska jag inte det eftersom jag åt så mycket under påskveckan. Fyfan vad jag åt! Men det är faktiskt något jag aldrig kommer kunna sluta äta.. godis. Så himla gott och något beroendeframkallande. Chips äter jag absolut inte lika mycket av. Inte sedan jag blev gravid iallafall. Har fått lite avsmak. Det här kommer ni inte tro - men jag är inte så sugen på min favorit marabou sensation raspberry yoghurt längre. :( Det om något är ju lite ledsamt, eftersom det är (var) min favorit av alla chokladkakor jag någonsin ätit. Ska nog köpa mig en idag bara för att se ifall jag fortfarande gillar den, även om jag inte är sugen.

På tal om något helt annat, tycker ni att jag ska ha en babyshower? :) Isåfall får någon ta åt sig äran att arrangera det hela. Någon påhittig som kan det där med babyshowers. Någon? Och när ska jag ha den isåfall?

Kul att man vaknar 6.30 idag då förresten, när jag kan sova hur länge som helst eftersom jag börjar så sent. Vaknade av att jag hade skitont i magen. Troligtvis för att jag åt äggmacka igår. Men äggen var inte gamla? Men som Oskar sa imorse, att man kanske är känsligare mot allt när man är gravid. Det kan nog stämma.

Imorgon är det valborgsmässoafton. Inget supande i Folkets Park för min del. Hade nog dragit ihop ett gäng om jag inte var gravid och smugglat in vodka i parken. Bli alldeles för full, och gå klädd alldeles för kallt för att vara april, och tro att man är skitsnygg bara för man har en kort kjol. Låter det bekant, någon?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahhahaha!!!! Jag är påhittig o bra! Jag kan anordna en babyshower, men den ska du inte ha föränn det typ är dags! Man ska ju köpa en massa grejer till den gravida då!

2011-04-29 @ 16:24:49
URL: http://hellomadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen