Önskeklapp nr 8

publicerat i Vardagsliv

När jag skriver ÖNSKEklapp så är det ju klappar jag önskar mig, men inte alls förväntar mig att få. Det är grejer som jag kommer på bara sådär, och grejer som jag har önskat mig en längre tid.

En önskan har jag, en väldigt stor sådan, och det är att få åka till Thailand i vinter. Jag förväntar mig inte alls att någon ska ge mig en thailandsresa, för det är för mycket begärt. Men eftersom det här är min blogg, och min önskeklapp, så tänker jag skriva att;

Jag önskar mig en Thailandsresa. Eller kanske ett litet bidrag till en biljett.



Blir lite tårögd nu när jag sitter och tittar på bilderna. Så himla underbart det var. Så himla underbart land. Kulturen, shoppingen, människorna, värmen, stranden, Phuket. Saknar även de jobbiga försäljarna som försöker lura in en i varenda jävla stånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen