musiktips

publicerat i Vardagsliv
Då var det dags för er att tipsa mig om musik. Ska så småningom till Friskis och börja pyssla med mitt nya pass. Till vårterminen då. Känns skönt att börja tidigt, så man är klar och hinner öva in passet i tid och så. Har alltid varit sån som ska ha allting gjort 2 månader innan själva deadlinen.. Sådan är jag!

Så, bästa låten just nu? Eller vadsomhelst. Tipsa mig om en tråkig låt, bara jag får tips! KOM IGEN NU!

Jag ledde ju pass förut idag. Skoj som vanligt. Synd bara att Elkis inte var där. Tjoaren nummer 1 på mitt pass, haha. Vi skulle ju simma imorgon egentligen, men hon är sjuk tror jag.. stackars. Stickade ju ett pannband till na så det kan hon ju värma sig med inatt om hon fryser.

Jag är ledig imorgon. SKÖNT! Ska försöka sova ut. Försöka går ju iallafall. Vaknar väl halv åtta när Oskars odjursalarm går igång och han snooozar i en timma. USCH.

Kommentarer
Postat av: Madsann

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-07-19 @ 15:21:38
URL: http://madsann.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen