minnen

publicerat i Vardagsliv
Har varit ute i Herstaberg idag och rensat ur alla gamla leksaker ur förråden.

Vad mycket leksaker jag fick när jag var liten! Massor barbies och hur mycket annat skit som helst. Slängde allting utom 2 grejer som jag ville spara för de var söta?

Nog om det.. hittade massa kort också. Kom och tänka på alla fina minnen jag har med familjen och min bästa vän.



Haha, söta va?

Var och köpte en jacka idag också. Och lite smått o gott från Gina Tricot. Jag köpte en vinterjacka. Dock inte Peak-jackan. Köper den år 2043 istället när jag har råd.

Kommentarer
Postat av: mamma

gud vad söta o unga ni var då,,,haha fast ni är lika söta nu

2010-10-24 @ 00:01:22
Postat av: daniella

Då var vi söta och nu är vi snygga!

2010-10-24 @ 00:39:30
Postat av: Anonym

Ja gud vad fina vi är :) och lika fina är vi om ytterligare 10 år <3

2010-10-24 @ 03:33:22
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: mamma gul

åhhh...ni är så söta.vad kul att se...mammorna var också fina...

2010-10-25 @ 08:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen