lördagskväll

publicerat i Vardagsliv
Hejsan!

Jobbade 9 timmar igår och så har jag jobbat nästan hela dagen idag, så jag har inte orkat blogga tyvärr. Men nu kör vi!

Ska ut till Kimstad ikväll.. sover där. Ellie och jag ska simma imorgon. Vet inte när men det visar sig. Väntar på att hon ska svara på mitt sms.

Oskar och jag fick fnatt igår och möblerade om i sovrummet. Nu står sängen mot fönstrena istället. Kan lägga upp en bild imorgon så får ni se.. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det är snyggare som det var innan, men skönare som det är nu.. Får se om några dagar om vi ändrar tillbaka.

Imorgonbitti ska jag ut och springa i Kimstadskogarna. Eller skogen.. eller vad säger man? Jag ska ut och springa i skogen i Kimstad. Så menar jag!
Köpte en sån där hållare eller vad det heter som man kan ha sin Iphone i runt armen. Testar den för första gången imorgon, så då får vi se ifall den var bra! Kostade bara 150 kr på Teknikmagasinet. Kostar ju 300-400 spänn på andra ställen, som 3 eller Telias affärer.

På fredag åker jag, Oskar och familjen till Ullared. Längtar!


gammal bild på en blond Daniella förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Jane

Hej. Jag har väntat på att du skulle skriva. Det är så roligt att läsa.Du skriver så trevligt. Men nu läser jag inte på några dagar för jag är ju i Linköping.Är nog inte så taxig sedan efter att ha blivit uppskuren i ryggen. Har du ringt till din Morfar? Ha det så bra. Kram

2010-10-03 @ 01:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen