hej o hå

publicerat i Vardagsliv
Gomorron!

Idag har jag minsann sovit ut riktigt ordentligt. Vaknade dock flera gånger under morgonen för att jag trodde att jag hade kollat fel på schemat (som igår), men det var lugnt!

Hundarna ligger fortfarande och sover.. de är helt otroliga! Sover alla hundar så här länge? Ja, förutom Hugo då. Det var uppenbarligen en jobbig dag för dem igår. Haha..

Jag tränade ju igår klockan fem. Det var skitkul!

När Ellie sa att hon inte kunde träna så tänkte jag först banga, men vafan, jag tog tag i mig själv och körde. Och inte ångrar jag det!
Skitkul var det iallafall. Micke A har tydligen kommit tillbaka. Det visste jag inte. Jag var på hans pass några gånger för ett par år sen.


Kommentarer
Postat av: jane

Så söt du är!!!!

2010-10-26 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen