färdigshoppat

publicerat i Vardagsliv
Vilken resa vi gjorde! Vi hade jättekul också. Speciellt på vägen hem i bilen, haha. Vi lekte lekar för vi var så uttråkade, och garvade åt ingenting egentligen.

Ullared och Gekås då. Massa, massa, massa folk. Nästan outhärdligt. Men det gick. Det var ju tänkt att jag skulle handla julklappar till alla, men jag köpte inte ett skit till någon annan. Bara till mig, Oskar och hemmet. Ändå handlade vi för 5000:-. Om det inte hade varit mycket folk, så man kom fram ordentligt och kunde titta på alla grejer, så hade vi säkert handlat för det dubbla. Så det var väl lite tur ändå att det var så pass mycket folk.

Vi köpte även hårfärg till Oskar. Jag tyckte han skulle bli lite ljusare, och lite askigt blond i håret. Reslutatet blev gullefjun. Men just nu för tillfället har vi i en askblond färg, inte blondering. Och så var vi på stan nyss och köpte silvershampoo, så jag hoppas det hjälper.

Här kommer lite bilder på resan och det vi köpte. Vi stannade naturligtvis i Gränna och köpte polkagrisar också..



En liten bråkdel av vad vi handlade. Jag hade ju tänkt att köpa massa leggings och kläder, men det enda jag hittade var ett par sådana, och trosor+strumpor. Men, men. Kan ju inte bara handla till mig hela tiden :)

Kommentarer
Postat av: jeanette

ja gumman vi hade riktigt roligt ju även fast våra pojkar inte tyckte ullared var kul....

2010-10-09 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen