duktig tjej

publicerat i Vardagsliv
Imorse var jag ute och sprang som jag hade lovat mig själv. Milton fick följa med och jag fick snarare dra honom än tvärtom, så det gick kanon! Är riktigt stolt över mig själv.. Dock så glömde jag ju hörlurarna till min iphone och en sportbh. Men det ordnade sig. Fick låna världens skönaste sportbh av Oskars mamma. Ska köpa en sån. Bättre än de jag alltid köpt från H&M. Detta var en Casall. Har för mig att de är rätt dyra, men det är ju en investering. Man vill ju inte få mer hängpattar än vad man redan har.

Imorrn börjar jag klockan tolv så jag får lite sovmorgon. Alltid skönt. Så länge man kan sova länge alltså. Jag har ju för vana att vakna klockan sju när jag får sova länge.

Här kommer en liten bild på sovrummet som det ser ut nu..
vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: jane

Det är bättre att köpa en bra BH än att köpa flera dåliga. Det blev snyggt med sängen vid fönstret. Kram

2010-10-03 @ 18:35:15
Postat av: jeanette

Ne det var bättre förut

2010-10-04 @ 09:29:18
Postat av: Anonym

Jag brukar dock tycka det är läskigt att sova mot fönster sådär , känns som ngn kollar på en när man sover :P Även om det är högt upp. Ja en bra sport bh är viktigt, jag har en från casall som ja köpte för 5 år sen typ och den är as bra fortf. Men funderar på att köpa en ny lite modernare kanske :) Säg till så går vi och kollar och provar vettja . Puss ses imorgon!

2010-10-04 @ 15:40:46
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen