cut cut

publicerat i Vardagsliv
Har kollat på Julens Hjältar lite. Ni minns väl den julkalendern hoppas jag?
Råkade somna mitt i, så nu vet jag inte hur mycket jag missat. En liten powernap så här mitt på dan är ju inte helt fel. Det var skönt!

Och regnar gör det fortfarande.. när ska det sluta?

klipp, klipp... snart...

Ni vet hur jävla ful man känner sig i frisörstolen? Därför har jag sminkat mig idag. Så jag blir extra fin i mitt korta hår sen. För jag tror jag ska klippa det kort. Typ som jag hade innan.



Tunna ur håret ska jag också göra för den delen. Skitjobbigt när det blir som en tjock bulle i topparna för håret är så tjockt. Även när jag har plattat det.

Lugg, snelugg? Ni har fortfarande inte svarat!!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

du är alltid söter det vet du :)

2010-10-07 @ 22:32:22
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: jane

Kunde inte svara. Hade ingen dator på sjukan. Du är söt hur du gör.

Nu får du sätta fart och skriva massor för jag sitter hemma och kan inte mycket annat. Kram

2010-10-08 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen