Bra start!

publicerat i Vardagsliv
Mmm.. skitbra start på dagen. Den började med att chefen ringde mig fem över sju och undrade vart jag var. Jag skulle nämligen öppna kl sju? Herregud. Jag som trodde jag började kl 12 idag, men icke! Fick världens panik och ångest. Hatar ju att göra fel, inte komma i tid, vara sen. Samma sak, men aa.. ni fattar. Var på jobbet och öppnade kl 7.20. Snabbaste iordningsfixet genom tiderna! Hann inte ens böja ögonfransarna. Och det är ett måste för mig varje dag. Bara jag får göra det så är jag nöjd.

Är nu hemkommen. Har slängt in en tvätt i maskinen, och klockan fem ska jag jympa för första gången på jag vet inte hur länge? Bortsett från mitt egna pass som jag leder då. Ska bli skoj! Elkan ska med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen