beställning av halsduk

publicerat i Vardagsliv
Jaha, då har man startat halsduksförsäljning också. Mormor och morsan ville köpa halsdukar av mig, så ja, varför inte?

Frågan är ju hur mycket jag ska ta för en halsduk? Med tanke på att tre halsdukar kostar 500 i garn. Hur mycket ska jag ta för en? Hur mycket vill ni lägga?

114, 057, 116 är färgerna jag beställde hem i denna leverans. Jag hade tänkt att mamma ska ha den olivgröna färgen. Vilken av dessa tre vill du ha mormor?

Klicka här för att se vilken färg du vill ha

Kommentarer
Postat av: jane

Jag tycker att nr:114 passar mig bra. Betalning ja. du får sticka en halsduk och komma fram till en skälig ersättning och sedan lägga på garnkostnaden.Det här blir bra. Tänk att du startat firma. Det kan gå så att den blir så stor så du får köpa garn till Oscar ox. Ha Ha. Kram

2010-10-10 @ 13:41:41
Postat av: Anonym

Nej det finns det inte Daniella !

2010-10-10 @ 15:08:11
Postat av: jeanette

jättefina garner ...jag kan ta den gröna blir kanoners

2010-10-11 @ 07:01:53
Postat av: Laila♥

coolt att du gör själv =)

2010-10-11 @ 10:43:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen