shopping

publicerat i Vardagsliv
Nu är vi hemma efter julshoppingen. Det blev Dennis som fick handla julklappar. Han var jättesöt och köpte precis sånt som mor och far vill ha. De kommer bli såå glada :)

Jag är iallafall klar med halva julhandlingen. Jag tar nästa halva nästa månad när jag får lön. Har ytterst lite kvar att leva på nu den här månaden. Ändå så kunde jag inte hålla mig. Jag gick in på H&M och var bara tvungen att köpa 2 bhar.


149:- styck.

Man fick ju en gratismånad på Centralbadet (som jag hade glömt) så man kan väl säga att jag gick 350 plus ändå. Och då gör det inget att jag köpte dessa bhar.

Jag funderar starkt på att plocka fram lite julpynt. Inte julgranen, men de andra småsakerna. Ska jag? Jag tycker inte att det är för tidigt. Dagen efter julafton tycker jag allt ska vara bortplockat, så då kan man ju börja nu i november och plocka fram lite. Inte sant?

En sak som är säker är iallafall att jag ska köpa massor julpynt/dekorationer nästa månad från Indiska. Vi var där inne idag och det fanns massa fint som jag ville köpa med mig hem. Tyvärr sa plånboken nej..

Kommentarer
Postat av: jane

Dennis är rar, ja det är ni alla tre. Det är jag glad för.....

2010-11-03 @ 13:51:07
Postat av: jane

Så smal och fin du är .Det syns att du är med i WW...

2010-11-04 @ 00:31:04
Postat av: mamma

jaa,dom är så rara o fina mina barn

2010-11-04 @ 06:59:47
Postat av: daniella

ja, jag är ju några kilo lättare. 11 kg tror jag?!

2010-11-04 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen