minnen.

publicerat i Vardagsliv
Idag har jag jobbat några timmar. Jag skulle egentligen jobbat till klockan fyra, men jag ville så gärna träffa min släkt lite längre, så kollegan fick börja tidigare, så jag kunde sticka till Herstaberg vid 13.

Idag har vi umgåtts och kollat på gamla filmer från förr. På tal om gamla filmer då, så har vi kollat det varje helg nu. Idag kollade vi igenom de sista banden, så nu finns det inga fler glömda minnen att komma ihåg.

När jag kollar på gamla filmer sitter jag och ler, och blir lite tårögd ibland. Känslosamt det där. Lyckliga minnen.


Kommentarer
Postat av: jane

Söt var du då och söt är du nu. TACK; TACK; TAC; för den snygga halsduken Kram

2010-11-13 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen