lill-lördag

publicerat i Vardagsliv


Gud vad nyfikna alla är över min operation jag har gjort. Jag kanske berättar vad det är jag gjort nån gång framöver, men just nu är jag inte säker på om jag vill berätta eller inte.

Jag har jobbat och stått i hela veckan. Eller hela och hela...
veckan är inte ens över än.

Idag efter jobbet så var jag iallafall på Systembolaget och laddade upp med dricka inför festen jag och Oskar ska ha. Det är inte många som har anmält sig, så KOM IGEN NU! Det är ju party för fan! Ni anmäler er på facebook under evenemang eller till mig på telefon.


Kommentarer
Postat av: Moa

Tja! Har kollat planerna med bossen här hemma, och tydligen ska vi på en kompis 21-årsfest då. Så tyvärr kan vi inte komma men om ni ska ut så ses vi säkert på krogen senare. :) Kram

2010-11-10 @ 20:50:40
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen