julkänsla.

publicerat i Vardagsliv
Jag ska inte ta ut lyckan i förskott, men HURRA, jag tror att jag inte har lika ont i halsen längre.

Jag har tagit en lång dusch, och nu sitter jag och har precis ätit lite frukost.
På listan idag väntas jobb. Ska sedan springa hem i illfart så jag inte missar för mycket av GA. (greys anatomy).

Vet ni vad som händer på lördag? Ja, förutom festen då.. den vet ni ju om :) Ska bli så kul!
På dagen, innan ferren, så ska jag äta julbord med Ogge o hans familj (och deras vänner?). Mysigt va? Har känt lite julkänsla nu de senaste dagarna, och hoppas att den smyger sig på under lördagen också. Det är ju julmarknad och allt.



Ha en bra dag! Det ska jag försöka ha, trots att det är den där HATDAGEN som ni vet att jag hatar. Nio timmar ni vet...

Kommentarer
Postat av: Ogge?

Oskar heter jag :) och tror tyvärr att det inte är någon julmarknad än :(

2010-11-17 @ 10:24:40
Postat av: Daniella

Fan det var ju du som sa att det var julmarknad :(

2010-11-17 @ 14:09:02
Postat av: jane

Helgen som har varit var det Ekenäs. Sök på Internet på "Julmarkander i Norrköping". Titta när Marknaden på Löfsta Slott är. Hela slottet är julpyntat med pepperkaks bak och marknad både ute och inne. Det är värt att åka dit. Den finaste jag varit på.Stannar här till nästa helg. Jag tror att marknaden på Löfsta är 4-5/12 i så fall ska jag dit den på Söndagen vi äter ju Kalkon på Lördagen. Vi kan ju åka dit tillsammans om ni vill?

2010-11-17 @ 14:39:46
Postat av: Oskar

Ja, det kan vi ju göra. Och gå rundtur på slotten och kolla :)

2010-11-18 @ 09:32:23
Postat av: jane

Slottet är smyckat som Julen var förr. Inte en massa Krimms Kramms och folket är klädda som det var förr. Man bakar pepparkakor i stora gamla ugnar och det luktade peppar kakor på hela slottet. Jag smakade pepparkakorna"inget goda" men det kanske inte dom var förr???I dom olika rummen får man föra en berättelse om ""Von Färsen"" och kompani, samt om dom olika människorna som bott där. Von Färsen har ni väl koll på vem det var????

2010-11-18 @ 15:21:53
Postat av: daniella

vi var ju på det förra året, och det var jättemysigt. men då kostade det ju att gå in. typ 50 kr lr nåt tror ja?

2010-11-18 @ 17:36:29
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen