avundsjuk och bitter

publicerat i Vardagsliv
Men ändå glad. Jag är glad för att jag nu är ledig i tre dagar. Skönt va?

En annan grej jag är LITE bitter, ledsen och avundsjuk på är alla de som ska åka till Thailand om några månader.

Tänk för snart ett år sen. Då var jag i paradiset. Mitt livs bästa resa utomlands.. Jag är så ledsen för att jag inte kommer åka dit på ett bra tag.
Fan alltså.

Nu ska jag gå och gräva ner mig nånstans.

En fråga bara, kan man ha en svart klänning på ett bröllop?

Kommentarer
Postat av: madde

ja det kan man:) när ska du på bröllop? jag köpte en fin klänning här i london som jag tror skulle passa din hårfärg jättebra, den e puderrosa, ett par svarta strumpbyxor och nån finare tröja över så skulle du se ut som en prinsessa :) bara en tanke alltså:)

2010-11-18 @ 15:54:16
Postat av: jane

NEJ svart på ett bröllop är inte så bra.....

2010-11-18 @ 16:02:45
Postat av: daniella

Min faster gifter sig imorgon. Det är ju inte i en kyrka, alltså borgligt, så ja kanske går i svart iallafall. har ju inget färgglatt eller någon puderrosa klänning, haha

2010-11-18 @ 17:37:11
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: far

nej det ska vara en glad färg förstår du väll

2010-11-18 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen