och så var det lördag

publicerat i Vardagsliv
Heej!!

Idag har jag jobbat. Det är inte det roligaste att jobba på en lördag, då man helst vill slappa och ta det lugnt, men jag höll ut. Kände mig helt konstig på jobbet också. Jag tror jag måste börja använda mina glasögon, kan vara det som gör mig konstig. Men det är skitfult, först glasögon, sen den där fula kepsen som vi måste ha. Ser ju ut som en jäkla nörd!
Om en stund kommer min kära lillebror hit. Han ska sova här inatt. Vet inte vad vi ska hitta på. Lite myspys blir det iallafall..

Kommentarer
Postat av: madde

är oskar borta? du ska med ut nästa helg.. vi ska på maskerad då! ;)

2010-05-22 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen