o så var det torsdag..

publicerat i Vardagsliv
Oj vad tidigt jag är uppe! Kunde inte sova längre, för jag väcktes av att Stella höll på. Förstod att hon ville ut och skita, så det var ju bara att klä på sig. När man väl har gått upp så är man inte trött längre, så nu sitter jag och kollar på The Voice.

Nu, torsdag-fredag, väntar kvällsjobb. Idag börjar jag 2, och imorgon börjar jag 12. Skönt att få "sovmorgon" till klockan halv sju :) Imorgon kanske jag sover lite längre.

Vet ni vad som händer på lördag? Nae klart ni inte vet, men jag och Madde ska åka till Katrineholm till Paulina och festa. The dead city. Men det är som jag sa till Madde, att den döda staden vaknar till liv på lördagar..


Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad äre för skitsnack om min stad här vaaa? :( :P

2010-05-27 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen