min helg

publicerat i Vardagsliv
Hallå ja!

Är hemma nu efter ett medelpass. Jag tänkte komma igång på riktigt igen nu, sluta vara en latmask och ta mig till Friskis. För det ÄR ju jätteroligt när man väl är där och jympar. Och så känner man sig bra och stolt efteråt. Det är bara den 2 minuters långa cykelturen dit som är jobbig.

Idag har jag, Oskar och hans moder varit på Ikea. Det är ju rea där på alla hundprylar, så vi shoppade som aldrig förr. Bl.a en filt till soffan, en korg och kudde till hundarna, vinkorksöppnare, smörknivar, en stekpanna.. var det något mer?

Igår ja, så var vi ute i Kimstad och hälsade på. Vi käkade god grillad mat, sen gick vi ner med hundarna till fotbollsplanen så de fick springa av sig lite. Snacka om att de var trötta efteråt. Tungorna hängde som bara den på dem båda. Idag är Hugo här också. Han fick följa med in till stan. Vi var nämligen ute i Herstaberg en sväng också.

Här kommer lite bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen