jympapass

publicerat i Vardagsliv
Jag tror att jag ska sluta med att skriva datum som rubrik i varje inlägg.. Vill ju skriva något annat roligt.. som typ det jag skrivit nu, haha. För det är så mycket roligare än datum.

Jag och Ellie var på Friskis idag. Ja, hon fick med mig dit. Först gymmade vi, sen förstår ni så gick vi in i lilla hallen och körde igenom mitt allra första pass. Det var jätteroligt och jättejobbigt. Kanske för att jag är så van vid mitt pass som jag har nu, vid alla rörelser och övningar och så. Och så har jag ju iofs blivit större, och det blir ju tyngre att hoppa omkring med 10 kg övervikt på kroppen.

Idag ska jag och Oskar till stan.. typ Ica eller vad det heter, och handla lite mat. För min del blir det lite tonfisk och majs. Ska även köpa ett par korta tights som slutar precis över knäna. Ett par med spets där nere, och ett par utan. Hoppas bara att storlek M finns kvar på Gina. Tror de är rätt så populära.

Just det, jag köpte strumpbyxor från H&M efter passet. Tyvärr.. eller tyvärr och tyvärr vet jag inte, men jag fick med mig en skitsnygg bikini också. Den hade jag tänkt att sola i ute på balkongen, men nu har det visst blivit mulet.

129:- för överdel, 99 för underdel som jag helst inte visar mig i.
Jag blev skitglad idag också förresten! Tele2 skulle dra 1700 ungefär från mitt konto den 28 april, och jag har inte sett att de har gjort det förrän idag, så då kan man ju säga att jag har tjänat 1700 eftersom jag trodde att dragningen bara var försenad. Bra va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen