smoothietajm

publicerat i Vardagsliv
Goder kväller!

Det blev ingen träning idag. Funderar på att träna imorgon på dagen istället för idag.
Precis innan jag slutade jobbet så kom mamma, pappa och Dennis och skulle hem till mig. Så jag åkte med dem hem. Alexander har sovit här inatt, så de skulle hämta honom och hälsa på samtidigt.

Har som sagt jobbat idag från 10-18. Helt okej jobbdag, inget särskilt som har hänt som jag kanske stört mig på som jag gör ibland. Det var rensning av alla tidningar, så jag hade ju att göra idag kan man säga.

Har inte gjort så mycket mer idag. Vi ska snart gå till affären och köpa yoghurt och frukt, så ska vi mixa det och göra goda smoothies i vår nya maskin. Vad heter det, mixer eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen