schemaförslag

publicerat i Vardagsliv
Jaha, då har man fått första förslaget till schemat i höst. Är inte sådär helt nöjd. Har fått tiden klockan 20. Helt vansinnig tid egentligen! Jag kan inte ens då. Om jag jobbar dag dagen efter så kan jag absolut inte leda pass kl åtta på kvällen. Måste ju lägga mig tidigt, bäbis som jag är.

Det som gör mig mest irriterad är att en ledare på Friskis har haft samma tid i flera år. Och då snackar dom om att ledare inte får abonnera en tid, utan man byter varannan termin så alla ska få chansen att få en bra tid som de vill ha. Haha. Det är ju inte rätt?
Bara för det vill jag verkligen ha tiden kl 11 på lördagar!

Befinner mig just nu ute i Kimstad. Har än en gång beställt lite från HM. Tycker jag har gjort mig förtjänt till så mycket beställningar.

Kommentarer
Postat av: madde

20 på måndagar??

2010-03-26 @ 09:48:45
Postat av: Linn

Nej! Varken 20 på måndagar eller 11 på lördag, jag kan ju inget av dom :D

2010-03-26 @ 12:15:30
URL: http://limpalinn.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ja, fyfan! Men jag kan inte den tiden ändå, så dom får ändra.

2010-03-26 @ 18:57:06
URL: http://da
Postat av: Anonym

Det är sjukt mycket ledare som ska in på schemat i höst... Håller med dig om lördagar klockan 11.00. Hörde att hon klagade över att de fick Station i Lilla hallen också. Vissa ska ha alla fördelar.

2010-03-28 @ 08:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen