händelserik dag

publicerat i Vardagsliv
Då har man hunnit med mycket.
Jag var på Friskis och gymmade klockan halv nio, och när stan öppnade traskade jag lite där. Jag fick hem en värdecheck från H&M som jag idag har använt flitigt. Jag fick hem en sportbh och ett träningslinne för den summan, sen köpte jag en jättefin tröja med spets och trosor. Fick hem ett par skor också. Förvånande?

Sitter här nu och tvätten hänger på tork nere i källarn.



Igår var vi och storhandlade och då fick jag med mig ett paket hårfärg hem. Behövdes verkligen, för håret blev jätteblekt i Thailand, plus att jag hade en utväxt på typ 5 cm. Inte snyggt.. Så nu är jag nyfärgad och röd igen.

Kommentarer
Postat av: mamma

nää jag är inte förvånad pullan att du handlade upp checken så fort,jag tror du är ganska lik din mamma

2010-03-02 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen