3 mars, 10

publicerat i Vardagsliv
Igår var jag så himla trött, så först somnade jag i soffan vid 6-7, sen orkade jag inte vara uppe längre, så jag gick och la mig. Klockan var väl runt kvart över sju, och jag vaknade nu halv sju. Ganska bra att gå upp tidigt nu, så kroppen vänjer sig.
Jag ska nämligen upp och jobba imorgon. Har ångest. Man vill ju verkligen när man har varit på skön semester i 2 veckor.

Nu ska jag drömma mig tillbaks till Thailand och visa lite av vad jag fick med mig hem..



"äkta" Mulberry-väska. Äkta läder är det iallfall! Ungefär 500 kr gav jag för den. Hade gått och tittat på den i en vecka, och försökt pruta ner den hos olika försäljare, till slut hittade jag en som ville släppa den för 2300 baht.



En sak har jag en jävla ångest för! Och det är att man ligger och pressar o pressar i 2 veckor för att bli brun. Man blir brun. Man är brun en dag, sen försvinner brännan massor för varje dag som går. En vecka efter hemkomst är man lika blek som man var innan man åkte.

Funderar på att köpa ett solkort. Folk kommer ju undra om jag verkligen var i Thailand. Ne, jag var faktiskt i Nordpolen.
Nu har jag ju ändå lite grund, och för att slippa vara blek till våren när man vill ha solbrända ben, så kanske jag ska införskaffa mig ett solkort ändå? Så att det håller i sig tills dess. Är ju bara ett par månader kvar till våren, otroligt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen