25 mars, 10

publicerat i Vardagsliv
Idag är det lönedag för de flesta, så jag är ganska glad att jag inte jobbar idag. Brukar vara mycket kunder lönedagarna och då är det VÄLDIGT stressigt. Jobbar ju imorgon och lördag istället, och det lär väl inte vara mindre stressigt.

Igår såg vi på Instängd part 2. Ja, den var väl sissodär. Mycket overkligare än den första, om man kan säga så om de där monstrena i grottan. Såg de ens verkliga ut i ettan förresten?

Här kommer påskgardinerna och lyktan jag skulle visa igår


Har även flyttat på mina fjädrar. Passar nog bättre där i hörnan. Måste bara tillägga att detta är det tredje stället den står på.

Kommentarer
Postat av: jeanette goretti

vad fint det blev...fin färg...har du bojkottat lila nu,,,ha ha...kul att byta färg lite

2010-03-25 @ 14:23:13
Postat av: madde

va fiiint =) tänk om jag skulle lägga ner så mycket tid på min lägenhet.. eller pengar haha.

2010-03-25 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen