19 mars, 10

publicerat i Vardagsliv
Igår var en lång dag! Jag hoppade in för Elenore på Friskis klockan 20.15. Värsta gänget var vi! Vad kan vi har varit, 13 pers? Haha. Men som jag sa, det var ju en upplevelse. Vi kunde ta UUUT rörelserna ordentligt. Det fanns ju liksom plats för det om man säger så ;)

Jag sov till 10 idag. Det var jätteskönt. Längesen jag sov så länge.
Snart ska jag bege mig till Friskis. Ska träna ett medelpass klockan 12 hade jag tänkt. Hatar att lämna Milton ensam bara. Får liksom skuldkänslor. Men en hund tänker väl inte som en människa? Eller blir han typ jätteledsen och tror att jag aldrig kommer komma tillbaks?

Kommentarer
Postat av: Linn

Hundar har inte samma sorts tidsuppfattning som vi människor, så han lider nog inte speciellt av att vara ensam en stund, går säkert och lägger sig :)

2010-03-19 @ 13:55:08
URL: http://limpalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen