sommarvärme!

publicerat i Vardagsliv
ÄNTLIGEN!
Skönt också att jag är ledig i två dagar nu. Får passa på att njuta nu när solen värmer.
Idag har jag, Milton och Stella varit och solat och lekt med Ellie och Ture o Oxelbergsparken. Döskönt att bara ligga där och steka. Dock var vi tvugna att hålla koll på 3 vilda hundar som antingen sätter på varann eller biter av hårtussar. Annars var det mycket trevligt! Hoppas på en fin bränna till kvällen. Då menar jag inte RÖD, som jag kan bli eftersom jag egentligen är en albino.

Igår var jag, Oskar och Dennis ute i skärgården och hälsade på mamma som är där med sin brukare på en liten semester. Hundarna fick leka och springa av sig lite, och Hugo badade. Den hunden är inte rädd för något!


Ute i sankt Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen