ny cykel

publicerat i Vardagsliv
Oskar ska köpa en cykel till mig idag. Det är helt sjukt, men gud vill uppenbarligen inte att jag ska cykla!

Igår när jag skulle till jobbet så fick jag se att bakdäcket var helt slappt. Jag åkte och pumpade båda däcken efter jobbet, och vad fick jag se imorse om inte ett däck utan luft. Det konstiga är att det var framdäcket den här gången.

Helst av allt vill jag ha en sån där dyr damcykel, men det har vi inte råd med nu, så det kanske blir en bagagnad. Men dom kan också vara bra!

Anledningen till att Oskar ska köpa cykel till mig, och inte jag själv, är att han hade bort min fina träningscykel i höstas. Min fina cykel som jag köpte när jag hade sålt moppen. Den hade hängt med i många år. Undrar vem som stal den? För jag tror att han inte låste fast den, så någon har bara rullat iväg den. Någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen