klippa håret

publicerat i Vardagsliv
Jag har nog bestämt mig för att klippa page. Det var ju kanske 3 år sedan som jag klippte mig så kort, och sen dess har jag velat spara ut håret till låååångt. Vill helst av allt ha hår ner till över brösten ungefär. Det är en perfekt längd. Allt däremellan tycker jag inte om. O denna väntan på att håret ska växa!

Jag var ju och klippte mig hos Johanna, en jätteduktig och snäll tjej för ett tag sedan. Då bestämde jag mig för att toppa håret var 10:e vecka ungefär, men nu har det väl gått en månad sen det var 10:e veckan. Under den tiden har jag hunnit ändra mig tio gånger.. men nu tror jag faktiskt att jag har bestämt mig. Det negativa i det hela, för min del iallafall, är ju att jag känner mig så okvinnlig i kort hår/page. Det gjorde jag då när jag hade så iallafall. Nu kanske jag inte känner så? 


Det får vi se då.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

så söt du är gumman! snart kör vi på page :)

2010-06-04 @ 23:29:45
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen