gubbjäveln i fönstret

publicerat i Vardagsliv
För att göra en ganska lång historia kort, så kan jag berätta lite kortfattat om när jag tjaffsade lite med gubbfan som sitter fastlimmad uppe i fönstret.

Det var igår tror jag.. jag var påväg hem med hundarna från hundrastgården, och jag ser att grinden är stängd och gubbens fönster står öppet. Jag öppnar grinden jättetyst så att han inte ska höra, och så ställer jag upp den. Jag stänger den alltså inte, och då brakar helvetet loss.

Gubben flyger ut ur fönstret och säger (skriker) åt mig att stänga grinden.

Jag säger - NEJ!

och han säger - stäng grinden ditt jävla stångarlsel!

Jag - Va saru?!

Gubben - Stäng grinden efter dig, jävla kärring, jävla stångarsel!

Jag - GÅ NER OCH STÄNG GRINDJÄVELN SJÄLV FÖR HELVETE

Nu är jag livrädd för att han ska stå där nere när jag kommer ut. Men ibland kan jag fan inte hålla käften. Han ska inte stå där uppe i fönstret och skrika på mig, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den låg i puttes bil! tur! klaga hos ordföranden i föreningen! så där ska han inte hålla på.. idioter det finns asså.

2010-06-09 @ 19:04:00
Postat av: Robin & Kevin

Helt rätt!

2010-06-09 @ 22:02:48
Postat av: Robin & Kevin

Helt rätt!

2010-06-09 @ 22:03:58
Postat av: Robin & Kevin

Vi skrev det 2 gånger så att ingen missar det, så du vet..

2010-06-09 @ 22:04:58
Postat av: paulina

braa jobbaaaat! så ska de låta!

2010-06-10 @ 21:11:06
Postat av: granne i B huset.

Gubben tog trappan till min våning när jag åkte hissen upp efter att inte ha stängt grinden, skrämmde fan livet ur mej när han börjar skrika i trapphuset om att grinden ska vara stängd.. han är ett psyk till gubbas och det fick han veta.



Jag vägrar stänga grinden.

2010-06-16 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen