att leda pass i sommarvärmen

publicerat i Vardagsliv
Att leda pass i denna värme inomhus är verkligen ingen lek! Jag var helt svimfärdig. Jag hoppade ju in för Linda idag klockan fem, och det var ännu värre med värmen idag än igår på min vanliga tid. Inte för att jag tror att det är så stor skillnad mellan klockan fem och klockan sex, men ville bara påpeka det.

Imorgon får jag lite sovmorgon, det behöver jag. Har varit helt slut och trött hela dagen även om jag inte har gjort ett skit. Konstigt. Ska jobba klockan tolv till nio, men imorgon ska det regna har jag hört, så det lär bli döskönt. Nu behöver Sverige en liten regnskur, tro det eller ej!


Det finns jätteballa appar man kan köpa eller ladda ner gratis till iphones. Jag har en nu som man fixar till bilder. Visst blev dom snygga?

Kommentarer
Postat av: mamma

ja dom är jättefina

2010-06-30 @ 07:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen