mot Liseberg vi far!

publicerat i Vardagsliv

Inatt.. eller ska man säga tidigt imorgon bitti så åker vi mot Göteborg! Jag tror vi ska åka klockan halv fem-snåret så vi är där när Liseberg öppnar. Det blir jag, Paulina, Jens och Oskar.

Vad kul vi ska ha vi fyra :) Ser fram emot denna resa. Dessvärre gör inte Oskar det. Han tycker inte om karuseller. Frågan är varför han tackade ja till att följa med från början? Haha. Men du kommer nog inte ångra dig älskling. Vi får nog kul vi 4 ändå :)
På måndag så ska vi göra stan i Göteborg. Får se vad jag hittar för mina ynka 1500 kr som jag har kvar.

Kommentarer
Postat av: jane

Du äter väl inte något onyttigt. Tänk på Onsdagen...

2010-07-18 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen