lugn söndag

publicerat i Vardagsliv

Då har man varit på dop idag. Jag och Alex blev faddrar (gudfar/gudmor). Bra förebilder för lilla Alva, verkligen! Tummen upp för oss, och speciellt för Alex som partajade till det riktigt rejält igår på sin 18årsdag. Haha!

Jag ville ju inte berätta här vad jag och Oskar hade köpt, men nu kan jag göra det.

Vi köpte en sån här



Jag har även tittat på ett bord i ek och skinnstolar som jag vill ha till nya lägenheten. Nu har vi ju verkligen mer plats, så ett sånt skulle passa fint där.

Har sett ett på rusta i ek, och stolar. Dock är stolarna i konstläder, men det funkar nog för oss. Vi är ju ingen småbarnsfamilj. Än. Men innan dess så har vi nog nött sönder stolarna!



Bord 2490:-, och stolar 2 st kostade 1198:- Rusta

Kanske att man får det i inflyttningspresent? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen