kom regn, kom

publicerat i Vardagsliv
Lite gamla bilder jag gjort om lite i min telefon.

Idag har jag varit ute i Herstaberg hela dagen hos min underbara familj. Mamma var även där med Anneli som hon jobbar hos som personlig assistent, så vi har suttit ute hela dagen.

Vädret har varit så otroligt konstigt. Det är asvarmt och ganska så soligt, och det känns som att det ska börja regna när som, men ändå så kommer aldrig regnet. Det stod ju i min mobil att det skulle regna?! Hallå, den kan man väl lita på?

Lite senare på eftermiddagen så åkte jag, Alex och Dennis till Gransjönäs och tog ett litet dopp. Som vanligt så vågade inte jag hoppa i först. Är så rädd för att fiskarna ska bita mig i tårna, eller att det ska komma en haj underifrån och hugga mig. Men, men.. jag klarade mig denna gången också.

Nu är jag hemma och jag är helt slut. Det tar på krafterna att bara lata sig och slappa hela dagen. Faktiskt! Får skylla på värmen. För det får man väl? Det är väl fler än jag som blir så här slö nu dessa varma sommartider antar jag.

Kommentarer
Postat av: Jonaselina

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-07-21 @ 11:47:36
URL: http://jonaselina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen