happy!

publicerat i Vardagsliv
HALLÅÅ JA!

Mår ni bra denna torsdag? Det gör jag. Skönt att inte solen skiner och att det inte är stekvarmt. Då kan man jobba svalt och skönt. Jag börjar jobba nu klockan två. Jobbar hela kvällen, sen är jag ledig imorgon igen. Jag jobbar sista gången på lördag. SEN HAR JAG SEMESTER I 2 VECKOR! Underbart! Slappa, träffa kompisar man aldrig träffar i veckorna, träna mera..

En glad nyhet har jag förresten!
Jag har fått en köpare till min lägenhet som kan ta lägenheten den 9 augusti. Det innebär att vi måste flytta in i den nya en månad innan det riktiga datumet. HÄRLIGT VA? Längtar till den nya lägenheten. Det fina köket och badrummet. Är extra glad för att jag nu har dörrar till sovrummet. Såna där gamla skjutdörrar..

Bara renovering som fattas. Inget stort. Vi måste bara måla om i sovrum, vardagsrum och hall. Ev så ska vi sätta in en helväggsgarderob från Ikea i sovrummet. Kommer bli skitläckert!

Nej, nu ska jag gå och platta håret.

Vi ses väl på Pressbyrån sen? Kaffe & bulle 20:-


Så här vill jag se ut igen. Jag tror väl att jag vägde ungefär runt min målvikt där. Inte för mycket, och inte för lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen