göteborg

publicerat i Vardagsliv

Göteborg och Liseberg var skitroligt! Tyvärr var det inte som förr att man kunde åka karuseller gång på gång hela dagen, för jag fick ont i huvudet och mådde illa. Trodde inte jag var sån, men tydligen. Men kul hade jag iallafall.

Den bästa och roligaste karusellen måste jag säga var Uppswinget. Herregud säger jag bara! Även fast jag fick panik där uppe och började tjuta så måste jag säga att jag skulle åka den 100 gånger om. En sån härlig känsla!

Lite shopping blev det ju också. Några berlocker till mitt armband, och ett par skor från Din Sko som jag redan hade kollat på i stan här. Anledningen till att jag köpte ännu ett par skor till samlingen var att jag hade fruktansvärt ont i fötterna från dagen innan på Liseberg. Usch säger jag bara. Bär bekväma skor när du gå på Liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen