godaste parfymerna!

publicerat i Vardagsliv
Idag har ännu en parfym fått komma till min samling. Det är den nya Viktor&Rolf-parfymen som heter Eau Mega. Jag älskar ju deras Flowerbomb, så jag hoppas att jag kommer älska den här lika flitigt.

Jag har så många parfymer.. eller många och många, men tio stycken. Vissa använder jag bara vid speciella tillfällen, och de som inte var så dyra använder jag till vardags.

De godaste parfymerna jag äger är de tre första i raden.

Viktor&Rolf - Flowerbomb
Diesel - Fuel for life
Emporio Armani - vet inte vad den heter..
Givenchy - ange ou démon (le secret)

Här är de andra parfymerna jag äger.

Emporio Armani - Remix
Vera Wang - Princess
Black XS -
Adolfo Dominguez -
Hilary Duff -


Hur många parfymer har du?

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God morgon sötnos :)



Kramar från USA

2010-07-01 @ 18:53:53
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Linnéa

Jag har också massa parfymer och det har jag alltid haft. När jag var yngre minns jag att när jag skulle ut så blandade jag två eller tre olika parfymer för att jag vill använda alla och folk sa alltid till mig att jag luktade så gott. Dyrt blir det dock i längden =/

2010-07-06 @ 21:07:39
URL: http://linneawass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen