skållhett

publicerat i Vardagsliv
Vad skönt det är att stå i duschen och nästan skålla sig själv med jättejättevarmt vatten. Haha.. det är nästan så. Det ryker om vattnet och jag bränner mig. Det ska vara precis på gränsen till att det är FÖR varmt, då är det perfekt!
Herregud, höll på att skriva skolla. Kan inte stava längre. Var ju faktiskt några år sedan jag gick i skolan nu. Engelskan har jag tappat massor också märker jag när det kommer in engelsktalande personer till Pressbyrån som ber om hjälp.

Imorgon har jag bokat en tvättid. Tvättkorgen är liksom överfull nu. Ska nog lämna Milton ensam när jag går ner.. måste ju vänja honom med att vara lite ensam nu så han slipper följa med Oskar till jobbet varje gång jag jobbar dag. Som tur är så är jag ju ledig nu i 2 dagar. Underbart! Det är verkligen ansträngande och jobbigt att jobba när man är sjuk. Men snart är jag nog frisk som en nötkärna igen!

Fasen alltså att jag inte körde mitt pass idag. Eller alltså.. jag hade ju nästan inget val. Vill ju inte råka ut för att bli ännu sjukare än jag redan är, bara för att leda mitt pass. Men jag önskar verkligen att jag hade varit frisk så jag hade kunnat leda mitt första pass den här terminen. Är så ledsen för det :( Men nästa vecka så. DÅ ska jag vara på topp!



Vad tycker ni om min nya bloggdesign förresten?

Kommentarer
Postat av: Oskar

jättefin.

2010-01-11 @ 20:20:46
URL: http://oggiluu.blogg.se/
Postat av: mamma

den är kanon,puss

2010-01-13 @ 08:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen